Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Löysin" Maija Vilkkumaan Lottovoiton myötä :)

Vierailija
26.04.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "huono" playback-veto oli nimenomaan Maijalle kunniaksi. Ainakin osoitti sen, että hän ei tosiaankaan omilla keikoillaan vedä mitään playbackia!

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyviä biisejä, mutta jotenkin mä en jaksa sitä teiniaikojen haikailua/muistelua ja/tai keskiluokkaistumise, keski-ikäistymisen aiheuttamaa pelkoa ja/tai ahdistusta.

Ne on musta niin lapsellisia.

Mutta biisit sävellyksinä hemmetin hyviä JA bändihän sillä on ihan loistava. Ja Maija itse hyvä esiintyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa laulaa, ääni määkimistä.



Väitän että Maijan musiikki sopii täydellisesti nuottikorvattomille.

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauhean näköistä ketkutusta sen liikehdintä siinä mustassa jätesäkkipuvussa. Ajatteliko se olevansa seksikäs?

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea artisti, loistava lauluntekijä ja mahtava keikoilla. Ja sinulle, joka aiot sanoa eilisestä X-Factorista niin tiesithän, että heillä ei ollut mahdollisuutta vetää livenä. Eilinen oli kyllä pettymys, mutta loppupeleissä onko se edes häpeä ettei osaa laulaa playbackinä? ;)



Mutta tämä uusi levy on UPEA!!!!

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

honottajan saisi kyllä ampua maata kiertävälle radalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän