Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
L.a. 27.7 ja aloitan äitiysloman 50pv ennen...lasketaanko lauantait
25.04.2010 |
ja sunnuntait niihin? sis millon se loma oikeasti alkaa?
Kommentit (2)
mulla la 28.7 ja 30 pv aiemmin aloitettu ä-loma alkaa 22.6. kelan suvulla on laskuri näitä varten. sun olisi kyllä pitänyt jo työnantajalle ilmoittaa lomasta, 2 kk ennen lomalle jäämistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lasketusta ajasta taaksepäin kaikki mustat päivät. Sunnuntai- ja pyhäpäiviä ei lasketa.
Tai sit menet kelan sivuille ja katsot sieltä.