Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noroa!
06.03.2010 |
Onko perhettänne kohdannut noro? Miten olette siitä selvinneet? Oletteko saaneet lapsenne nauttimaan tarpeeksi nestettä? Miten tarkkaan aiotte siivota kodin?
Meidän perheen talvilomaviikko meni noroille mitä luultavimmin. Itsellä ripuli kestänyt melkein viikon. Toiset alkoivat sairastaa myös. Pyykkiä pestään, (pyyhkeet, lakanat, peitot, tyynyt..) vessaa pestään, ovenkahvat pyyhitään..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa