Fressi-kuntosalin "asiakaspalvelu"
Yritin ottaa yhteyttä Fressiin esittääkseni muutaman kysymyksen ennen jäseneksi liittymistä. "Chat-asiakaspalvelu" oli Fressin sivuston mukaan avoinna, mutta todellisuudessa kukaan ei vastannut. Samoin "puhelinasiakaspalvelusta" ei muka-aukioloaikana kukaan vastannut puhelimeen. Jos täytyisi sanoa irti asiakkuus, niin varmaan vaikeaa kun puljuun ei saa yhteyttä. En siis kuntoile.
Kommentit (12)
siellä on kyllä hyvät jumpat, mutta yhteydenotot on hankalia. Itse olen laittanut sähköpostia, niihin on kyllä vastattu päivän parin viiveellä, mutta sähköpostiosoitteen löytäminenkin oli muistaakseni työn takana.
Samaa tuubaa Liikku-salien "asiakaspalvelu".
Fressin jäsenyys on todellinen ansa. Todella vaikea irtisanoa!
Kokeile yhteydenottoa instagramissa.
"Fressin jäsenyys on todellinen ansa. Todella vaikea irtisanoa!"
Tuo on hyödyllinen tieto. Menen eri paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Fressin jäsenyys on todellinen ansa. Todella vaikea irtisanoa!"
Tuo on hyödyllinen tieto. Menen eri paikkaan.
ihan hyvin onnistui irtisanominen s-postitse kuukauden irtisanomisajalla, maksu meni luottokortilta suoraveloituksena kuukausittain.
Liityn joukkoon, vihaan Fressiä! Minkään sopimuksen irtisanominen ei ole ollut näin vaikeaa.
Miksette mene paikan päälle ja irtisano jäsenyyttä respasa?
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene paikan päälle ja irtisano jäsenyyttä respasa?
Kun pitää olla kirjallinen irtisanominen.
Fressin jäsenyyden saa nykyään katkaistua netissä. Mutta täytyy vaan ottaa se sopimus jonka tosiaan saa katkaistua. Siellä on myös vuoden sopimus, se on vähän halvempi, mutta sitä ei sitten saa etuajassa poikki.
Valitse toinen paikka, ei kelpaa rahat noille nähtävästi.