Mistä tietää että toinen katuu aidosti
Millainen käytös pettämisen tultua ilmi kertoo aidosta katumuksesta ja halusta jatkaa yhdessä?
Mieheni petti humalassa ja on ollut todella pahoillaan ja itkenytkin, sanoo haluavansa jatkaa yhdessä jos minä vaan pystyn antamaan anteeksi. Mutta on valmis lähtemään vaikka heti koska tietää miten paljon satutti minua. Sanoo että hänestä tuntuu ettei ansaitse minua kun on tehnyt niin pahasti.
Minä rakastan häntä niin paljon että haluaisin pystyä antamaan anteeksi ja vielä yrittää. Mies sanoo että on valmis mihin vaan, että "on täysin minun armoillani tässä."
Olen todella herkkä analysoimaan toisten käyttäytymistä ja jotenkin haluaisin että mies oikein anelisi ja itkisi, mutta hän on vaan todella apaattinen ja hiljainen.
Olemme kyllä käyneet tapahtumaa läpi paljon, mutta mies on aina ollut huono puhumaan ja minua ahdistaa kun hän ei osaa sanoa oikein mitään syytä tapahtuneelle, sanoo vaan että oli niin sekaisin (oli ottanut muutakin kuin Alkoa) ja oli silloin todella välinpitämätön olo kaikesta. 🙁
Lisäksi mietin että voiko masennuslääkkeillä olla osuutta asiaan, että hän ei ole mielestäni itkenyt "tarpeeksi" ja että oli niin välinpitämätön humalassa?
Sekava teksti koska olen niin sekavassa mielentilassa tästä kaikesta, mutta jotain mielipiteitä kaipaisin? 😭
Hän on mielestäni jo katunut tarpeeksi ja asiaa on käsitelty riittävästi. Varmaan hän jo väsyy jatkuvaan tenttamiseen. Menkää eteenpäin. Tehkää jotain kivaa yhdessä, harrastakaa, lomailkaa. Hyvää kesää!