Olipa jälleen kampaamossa osaavaa
No, se leikkasi kyllä edellisellä kerralla oikein nätin ja hyvin toimivan mallin. Tällä kertaa sitten meni kaikki pieleen, vaikka samaa toivottiin kuin edellisellä kerralla. Näytettiin se toivottuun viittaava kuvakin. Miksi edes kysyvät, onko toivomuksia... Niin, joo, toivoa saa, mut takeita sen toiveen toteutumisesta ei ole. Otsahiukset kampaan sivuun, mut jälleen leikattu niin, että menisivät suoraan eteen... Ja se miten sitten leikkauksen jälkeen föönasi... Siis oliko siinä näytetyssä kuvassa hiukset föönattu tuuliputkimaisesti taaksepäin?
Tahallaanko teki niin kuin teki? Eikö raha kelpaa? Vai oliko edellisestä käynnistä vierähtänyt 4 vkoa liian pitkä väli? No, kaikilla ei ole mahdollisuutta kahden viikon leikkuuväleihin!
Ja sitten vielä kauppaa 30 e per kpl maksavaa shampoo + hoitoaine pakettia... Että satasiako pitäs maksaa huonosta työstä!
Ammattitaitoista?
Kommentit (2)
Siksipä en enää käy kampaajalla. Olen neljä vuotta leikannut ja värjännyt itse. Yuotuben opeilla saa mitä haluaa. Edulliseksi on tullut.
Miksi kampaajissa on niin paljon osaamattomia? En ole käynyt kampaajalla pitkään aikaan kun aina menee pieleen, nyt ole varannut ajan taas ihan oudolle kampaajalle ja suoraan sanottuna pelottaa lopputulos. Kampaajalla käynti pitäisi olla ihanan rentouttava kokemus, ei voi olla oikein että pelottaa koko käynti aivan kuin hammaslääkäriin olisi menossa. Voisiko joskus joku kampaaja vastata, miksi teette aivan eri tavalla kun asiakas pyytää?