Lue keskustelun säännöt.
Veikkauksia: Kuka asuu halkopinossamme?
13.02.2010 |
Pieni hengitysaukko paljastaa asukin, kulkuaukkoa ei näy, eikä jalanjälkiä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sellanen vilkas vesseli oli ainakin
meidän halkopinossa.
humanoidihan se siellä piileskelee ja kyttää teidän puuhianne. Ei se siellä kauan enää viihdy, sillä avaruusalus on jo tulossa hakemaan eksyneen kotiplaneetalle.
Eikös siilit tartte aika ison kolon sinne halkojen väliin? Ei taida mahtua.
ap