Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta,ettei synnärille saa tulla isovanhemmat

Vierailija
02.02.2010 |

tuon sikainfluenssan vuoksi? Kuulin tällaista että vain lapsen isä ja omat sisarukset (?) saavat tulla synnytysosastolle virailuaikana,mutta isovanhemmat, ystävät etc eivät. Onko tää totta ja onko tästä julkaistu esim joku uutinen ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kolmessa sairaalassa olen synnyttänyt ja kahdessa niistä oli kielletty aina kaikki muut vieraat paitsi mies ja sisarukset. Itse vein syntyneen lapsen näytille synnärin oven ulkopuolelle, siis käytävä/hissiaula mikä se nyt oli.

Vierailija
2/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskeeko tuo vain omia sisaruksiani vai myöskin mieheni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä äitien toiveesta tullut tuo kielto, rauhoitetaan osastot. Vain lapsen isä ja sisarukset, tai äidin (synnytyksessä mukana ollut?)tukihenkilö voi vierailla.



Ei pelkästään sikainfluenssan vuoksi, se vain helppo sanoa syyksi.



Hyvä asia mielestäni. Vaikken enää, ehkä synnärin asiakkaaksi päädykään;)

Vierailija
4/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskeeko tuo vain omia sisaruksiani vai myöskin mieheni?

Vierailija
5/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tulla osastolle vain puoliso ja lapsen sisarukset. Muut ihailee sitten oven läpi. Sekään, että olisi pientä viety ovien toiselle puolelle ei katsottu hyvällä.

Ymmärrän täysin tämän ja pidin käytännöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan