Kuka hakenut Liberon up&go Laatikon? Minkä ikäiselle ja mitä tavaraa?
Kommentit (13)
Ja sivuhuomautus, siis 11kg vaipat puolivuotiaalle?? Meidän 2v on 10,6kg...
odotan myös vauvaa, onko jotain muitakin kerhoja tms josta saa lahjoja?
mistä saa?
=)
Katso Liberon nettisivuilta. Voit liittyä sinne muistaakseni jo odotusaikana.
Jostain syystä oletin, että siellä olisi ollut joku pieni vaate, esim. sukat, mutta ei ollut mitään sellaista.
Kankainen "ruokalappu", jossa ei mitään muovituksia, eli ainakin meillä turha kapine.
Muutama vaippanäyte, kylpyshampoo-näyte, esitteitä ja lastenkirja.
Tuo kirja oli laatikon paras anti.
et lapsi 1v ikäinen?
Ja silloin oli jo ainakin sukat ja vaipat liian pieniä 6kk ikäiselle pitkälle pojalleni. Että ei kannata viivyttää hakemista. Hae heti kun mahdollista ja ota käyttöön sitten kun on sopivia. Miksi sitä hakemista pitäisi viivyttää?
"Minkä ikäiselle vaipat, jos viivytän hakemista
et lapsi 1v ikäinen?"
Luuletko että ne vaipat kasvavat siellä laatikossaan vuoden aikana?
Ettet sitten ajatellut odottaa viittätoista vuotta, että olisivat kasvaneet terveyssiteiksi?
mielestä se paketti on suunnattu noin puolivuotiaalle, niiden vaippojen koosta päätellen.
Kirja tosin on vähän isommille.
mielummin hakee sen paketin aikaisimmin kuin myöhemmin :) Liian pienillä vaipoilla tms et tee yhtään mitään, mutta suurille tulee sitten aikanaan (muutamassa kuukaudessa) käyttöä.
ei me mitään kirjaa siitä saatu! haettiin kait joulukuussa. siellä 5cm halkasijaltaan muovinen jalkapallo, jossa luki libero ja siihen oli värjääntyny jotain punaista! Ja tosi pieniä vaippoja, ja tyyliin kolmevuotiaalle sopivat, jättikokoiset ja rumat sukat....
Ei teille velliperseille pitäisi kakaroita siunaantua!
oli pieni jalkapallo jossa oli punasta, myös lähti siitä pallosta väriä, joten nakkasin menemään. Muuta valittamista mulla ei ole.
odotan myös vauvaa, onko jotain muitakin kerhoja tms josta saa lahjoja?