Mäkkärin sovellus
Latasinpas alkuvuodesta Mäkkärin kivan sovelluksen itselleni.
Näppärää tilailla töissä etukäteen, maksaa ja ajaa vain autokaistalle hakemaan. No juu.
Maaliskuussa noutaessani tilaustani sain kuulla, ettei erästä tuotetta ollutkaan saatavilla ja myyjä ohjeisti kuitissa olevalla tunnuksella antamaan palautetta ja saamaan hyvitystä. Olen kolme kertaa jo palautetta laittanut, mutta mitään ei ole vastattu eli rahat saamatta.
Huhtikuussa tilasin taas, käytin etupisteitäkin, mutta koko pulju oli jonkin vian takia sujettu!! Menetin rahani ja pisteeni.
Annoin taas palautetta ja muutama viikko sitten kirjotin sähköpostia Tuusulan Mäkkärin pomolle. Ei vastausta.
Onko keinoja, millä tulen saamaan rahani takaisin? Mä en keksi enää mitään :/