Lue keskustelun säännöt.
Ulvilan surmaaja haluaa vapaalle!
01.02.2010 |
OI voi, nyt se ulvilan surmaaja vaatii vapautumista lastensa takia.... En tiedä taas mitä ajattelisi...
T:paikallinen
Kommentit (6)
Ei kai kukaan vankilassa tms mielellään istu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun lapset kerran tarvii.... :D
Se nyt on vaan kestettävä jos noin julman teon on tehnyt.
Ei kai kukaan vankilassa tms mielellään istu.
En väittänyt että hänet pitäisi armahtaa, kunhan ilkeyksissäni takerruin tuohon aloitukseen, että "haluaa vapaaksi". Totta kai haluaa. Aina ei kuitenkaan saa sitä mitä haluaa.
Joo sanavalintani oli väärä, sorry.
Muistaakseni lapset ovat sukulaisilla.
Laki on laki, ja rangaistus on kärsittävä, vaikka teko olisi lähtenyt itsepuolustuksesta.
että poliisi taas epäilee että se oliskin joku muu? mihin silloin päädyttiin?