Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulvilan surmaaja haluaa vapaalle!

Vierailija
01.02.2010 |

OI voi, nyt se ulvilan surmaaja vaatii vapautumista lastensa takia.... En tiedä taas mitä ajattelisi...





T:paikallinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poliisi taas epäilee että se oliskin joku muu? mihin silloin päädyttiin?

Vierailija
2/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vankilassa tms mielellään istu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset kerran tarvii.... :D

Se nyt on vaan kestettävä jos noin julman teon on tehnyt.

Ei kai kukaan vankilassa tms mielellään istu.

Vierailija
4/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänyt että hänet pitäisi armahtaa, kunhan ilkeyksissäni takerruin tuohon aloitukseen, että "haluaa vapaaksi". Totta kai haluaa. Aina ei kuitenkaan saa sitä mitä haluaa.

Vierailija
5/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sanavalintani oli väärä, sorry.



Muistaakseni lapset ovat sukulaisilla.

Vierailija
6/6 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki on laki, ja rangaistus on kärsittävä, vaikka teko olisi lähtenyt itsepuolustuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi