Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miten ne äitiyspakkauksen kestovaipat
09.02.2010 |
oikein toimii? siis miten ne puetaan vauvalle. kääntelin ja vääntelin niitä ympäri ämpäri, enkä silti tyhmyydessäni käsittänyt. mikä osa pestään, pitääkö sinne laittaa vielä erikseen harso sisälle jne.. apuva..
t.uus-avuton
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja vauva päällimmäiseksi. sitten kiinni ihan kuin kertakäyttövaippakin. Eikä tarvii mitään harsoa enää. Kuorta ei tarvitse pestä heti, se voi olla vaikka koko päivän ja vain sisävaippa vaihdetaan. Ei ole oikeasti vaikeata kun vähän harjoittelee.