Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hemmetissä mua luullaan ulkomaalaiseksi?

Vierailija
29.01.2010 |

Olen mielestäni ihan perusuomalaisen naisen näköinen.Ruskeat silmät ja hyvin tummat kulmat löytyy kyllä, mutta ei sen kummempaa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti jos täällä ihminen on iloinen, se on joko hullu tai amerikkalainen turisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä