Lue keskustelun säännöt.
Miksi hemmetissä mua luullaan ulkomaalaiseksi?
29.01.2010 |
Olen mielestäni ihan perusuomalaisen naisen näköinen.Ruskeat silmät ja hyvin tummat kulmat löytyy kyllä, mutta ei sen kummempaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnetusti jos täällä ihminen on iloinen, se on joko hullu tai amerikkalainen turisti.