Lue keskustelun säännöt.
Minne manikyyriin Helsingin keskustassa? ov
08.02.2010 |
Siis ihan tavallisten kynsien manikyyri (ei rakennekynsiä tms.). Onko Stockan kauneuskerroksesa jotain?
Aika pitäisi saada parin päivän päähän.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla