Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuukohan Martinan olemus ja luonne siitä

Vierailija
19.02.2010 |

että on kasvanut ilman isää eikä edes tiedä kuka isä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mä en halua omasta tytöstäni tuollaista!! Tiedän kylläkin kuka lapsen isä on mutta mies ei ole missään tekemisissä lapseni kanssa, lapsi on siis nähnyt tämän vain valokuvissa. Isäpuoli tällä kyllä on, auttaiskohan se..

Vierailija
2/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enymmärrä miksi kaikki mollaam martinaa? Mun mielestä on mukavan räväkkä tyyppi, kuten mä :).



Olemme hyvin paljon samanlaisia, siis sen mukaan mitä hänestä olen telkasta nähnyt, enhän toki ihmistä tunne muutoin. Ite olen just tollainen "skitso", mutta hauskalla tavalla, mieheni ainakin tykkää musta ja suhteemme on tosi intohimoinen vaikka jo 4 lastakin on maailmaan yhdessä saatettu.



Itse muuten elin ilman äitiä, että kysymykseesi vastaten, on toki osansa sillä, mulla ainakin selkeä "reikä" elämässä kun en ole äitini kanssa yhteyksissä. Tottahan sellainen vaikuttaa ihmiseen, mjtuta tuskin se ihmisestä tekee luonteeltaan erilaista, sisimpään toki vaikuttaa. Ja etenkin kun tulee itse äidiksi niitä asioita alkaa miettiä paljon enemmän ja eri tavalla.



Komea ja hauska pari he ovat mielestäni :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän hylkäyksen (isättömyyden) takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän