Renault jatkaa venäjällä, nyt rellut boikottiin ja paalaimeen!
Ylläripylläri, että tuon Renaultin osaomistaja on Ranskan valtio ja niiden valmistus jatkuu venäjällä pakotteista huolimatta.
Suomi sen sijaan otti jo pelkästä demarien kaasuputkesta takkiin muutama miljardin.
Kommentit (18)
Pistetään korvan taakse. Harmi, mulla on ollut kaksi rellua.
Hyvä, että on fiksujakin yrityksiä olemassa.
Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.
Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.
Niin ne pakotteet hiljalleen murenee. Bisnes on bisnestä.
Macronhan on ollut tämän tästä puhelinyhteydessä Putiniin, ja aikoo toimia rauhanvälittäjänä, ja kappas, Ranskassa on tulossa presidentinvaalit ihan näillä näppäimillä. Petaa itselleen seuraavaa kautta. Ei auta näykkiä ruokkivaa kättä, joten Ranska antaa autotehtaiden olla käynnissä, eikä pahimmin boikotoi Venäjän-tehdasta.
Renaultin on pakko vetää letku irti Venäjän toiminnoista. Ei voi sivistyneen maailman autoyhtiö jatkaa toimintaa Venäjällä. Se on täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että on fiksujakin yrityksiä olemassa.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Renaultin on pakko vetää letku irti Venäjän toiminnoista. Ei voi sivistyneen maailman autoyhtiö jatkaa toimintaa Venäjällä. Se on täysin mahdotonta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Macron kavalsi Euroopan?
Toivottavasti se pannaan vastaamaan tästä toimesta. Odotan mielenkiinnolla vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.
Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.
Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.
Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.
Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?
Rellu boikottiin! Jos Rellu ei lähe Venäjältä niin varmasti ranskalaisten ja muidenkin protestit ja boikotit motivoi. Renault tekee kuitenkin huomattavasti enemmän rahaa muualla kuin Venäjällä.
Hyvä ettei Citroën sentään. Oon ajanu sitikoilla vuodesta 1988.
Vierailija kirjoitti:
Macronhan on ollut tämän tästä puhelinyhteydessä Putiniin, ja aikoo toimia rauhanvälittäjänä, ja kappas, Ranskassa on tulossa presidentinvaalit ihan näillä näppäimillä. Petaa itselleen seuraavaa kautta. Ei auta näykkiä ruokkivaa kättä, joten Ranska antaa autotehtaiden olla käynnissä, eikä pahimmin boikotoi Venäjän-tehdasta.
Tehtailla on ollut tuotanto pysähdyksissä useamman viikon ajan. Tavarantoimitukset Venäjälle on poikki ja se estää autojen valmistuksen. Etenkin kaikki elektroniikka on kauppasaarrossa. Sinänsä homma on jäissä toistaiseksi joka tapauksessa.
Mutta mitä Renault tekee pidemmällä tähtäimelle? Ainakin ne on antaneet lupauksia aikomuksistaan olla mukana pakotteissa. Käytännön teot vain puuttuu.
Aika karva myrkky niellä - vähintään kymmenen miljardin euron menetys Renaultille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.
Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.
Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.
Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.
Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?
Kiinalaiset valtaavat markkinat. Sota loppuu aikanaan mutta lännellä ei ooe enää asiaa Venäjällä. Venäjällä valmistettiin kaikki Euraasian markkinoiden länsiautot ja nyt katoaa ne markkinat.
https://www.autonews.com/china/western-exodus-russia-could-benefit-chin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.
Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.
Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.
Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.
Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?
Kiinalaiset valtaavat markkinat. Sota loppuu aikanaan mutta lännellä ei ooe enää asiaa Venäjällä. Venäjällä valmistettiin kaikki Euraasian markkinoiden länsiautot ja nyt katoaa ne markkinat.
https://www.autonews.com/china/western-exodus-russia-could-benefit-chin…
Venäläisten on paras alkaa totuttelemaan kiinalaisiin autoihin. Tulevaisuudessa ne on ainoa vaihtoehto. Turha edes unelmoida Mercedes Benzistä, Toyotasta tai Porchesta. Kiinalainen ritsa on ainoa mitä on saatavilla.
Kiinalaiset osaa kyllä tehdä bisnestä. Ne kuppaa venäläisiltä rahat pois kun tietävät, ettei niillä ole muutakaan vaihtoehtoa.
Kukaan muu ei piittaa näistä pakotteista kuin mallioppilas-suomi.