Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Renault jatkaa venäjällä, nyt rellut boikottiin ja paalaimeen!

Vierailija
21.03.2022 |

Ylläripylläri, että tuon Renaultin osaomistaja on Ranskan valtio ja niiden valmistus jatkuu venäjällä pakotteista huolimatta.
Suomi sen sijaan otti jo pelkästä demarien kaasuputkesta takkiin muutama miljardin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei piittaa näistä pakotteista kuin mallioppilas-suomi.

Vierailija
2/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään korvan taakse. Harmi, mulla on ollut kaksi rellua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on fiksujakin yrityksiä olemassa.

Vierailija
4/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macron kavalsi Euroopan?

Vierailija
5/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.

Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.

Vierailija
6/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne pakotteet hiljalleen murenee. Bisnes on bisnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macronhan on ollut tämän tästä puhelinyhteydessä Putiniin, ja aikoo toimia rauhanvälittäjänä, ja kappas, Ranskassa on tulossa presidentinvaalit ihan näillä näppäimillä. Petaa itselleen seuraavaa kautta. Ei auta näykkiä ruokkivaa kättä, joten Ranska antaa autotehtaiden olla käynnissä, eikä pahimmin boikotoi Venäjän-tehdasta.

Vierailija
8/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renaultin on pakko vetää letku irti Venäjän toiminnoista. Ei voi sivistyneen maailman autoyhtiö jatkaa toimintaa Venäjällä. Se on täysin mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että on fiksujakin yrityksiä olemassa.

Niinpä

Vierailija
10/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renaultin on pakko vetää letku irti Venäjän toiminnoista. Ei voi sivistyneen maailman autoyhtiö jatkaa toimintaa Venäjällä. Se on täysin mahdotonta.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macron kavalsi Euroopan?

Toivottavasti se pannaan vastaamaan tästä toimesta. Odotan mielenkiinnolla vastausta.

Vierailija
12/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.

Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.

Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.

Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.

Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rellu boikottiin! Jos Rellu ei lähe Venäjältä niin varmasti ranskalaisten ja muidenkin protestit ja boikotit motivoi. Renault tekee kuitenkin huomattavasti enemmän rahaa muualla kuin Venäjällä.

Vierailija
14/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei Citroën sentään. Oon ajanu sitikoilla vuodesta 1988.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macronhan on ollut tämän tästä puhelinyhteydessä Putiniin, ja aikoo toimia rauhanvälittäjänä, ja kappas, Ranskassa on tulossa presidentinvaalit ihan näillä näppäimillä. Petaa itselleen seuraavaa kautta. Ei auta näykkiä ruokkivaa kättä, joten Ranska antaa autotehtaiden olla käynnissä, eikä pahimmin boikotoi Venäjän-tehdasta.

Tehtailla on ollut tuotanto pysähdyksissä useamman viikon ajan. Tavarantoimitukset Venäjälle on poikki ja se estää autojen valmistuksen. Etenkin kaikki elektroniikka on kauppasaarrossa. Sinänsä homma on jäissä toistaiseksi joka tapauksessa.

Mutta mitä Renault tekee pidemmällä tähtäimelle? Ainakin ne on antaneet lupauksia aikomuksistaan olla mukana pakotteissa. Käytännön teot vain puuttuu.

Aika karva myrkky niellä - vähintään kymmenen miljardin euron menetys Renaultille.

Vierailija
16/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.

Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.

Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.

Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.

Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?

Kiinalaiset valtaavat markkinat. Sota loppuu aikanaan mutta lännellä ei ooe enää asiaa Venäjällä. Venäjällä valmistettiin kaikki Euraasian markkinoiden länsiautot ja nyt katoaa ne markkinat.

https://www.autonews.com/china/western-exodus-russia-could-benefit-chin…

Vierailija
17/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan luota sammakkoon!

Vierailija
18/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renault omistaa puolet Venäläisestä AvtoVAZ yhtiöstä. Tämän yhtiön tunnetuin tuotemerkki on Lada. Autotehtaat valmistaaa yli miljoona autoa vuodessa. Yhtön arvo on noin 20 miljardia euroa.

Renault on tosi hankalassa paikassa tämän kanssa.

Mitenköhän lien Renault saa mitään toimitettua Venäjälle.

Ladan tehtaat ainakin on pitänyt pistää kiinni kun eivät saa osia lännestä, eivätkä osaa itse valmistaa.

Vai alkaako renu viemään osia venäjälle pakotteiden vastaisesti?

Kiinalaiset valtaavat markkinat. Sota loppuu aikanaan mutta lännellä ei ooe enää asiaa Venäjällä. Venäjällä valmistettiin kaikki Euraasian markkinoiden länsiautot ja nyt katoaa ne markkinat.

https://www.autonews.com/china/western-exodus-russia-could-benefit-chin…

Venäläisten on paras alkaa totuttelemaan kiinalaisiin autoihin. Tulevaisuudessa ne on ainoa vaihtoehto. Turha edes unelmoida Mercedes Benzistä, Toyotasta tai Porchesta. Kiinalainen ritsa on ainoa mitä on saatavilla.

Kiinalaiset osaa kyllä tehdä bisnestä. Ne kuppaa venäläisiltä rahat pois kun tietävät, ettei niillä ole muutakaan vaihtoehtoa.