Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on jos tunteet vaihtelevat ihan hetkessä?
18.03.2022 |
Hetken on hyvä olo ja sitten kohta alkaa ahdistaa. Ja sama toistuu.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oman mielestä mä oon negatiivinen, väsynyt ujo ja hiljainen, mutta toiset taas sanoo että olen niin positiivinen, iloinen ja puhelias,,niin että millanen mä oikeesti sit oon,, vai onko mussa 2 persoonaa
Alue: Aihe vapaa
Jännittynyt ja ahdistunut ja sitten taas hetkeksi tulee hyvä ja luottavainen olo. Sitten käy taas ylikierroksilla ja kohta taas epäröi kaikkea. Ja sama jatkuu. Tämä kaikki tapahtuu jopa saman tunnin aikana. Ap