Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä Changeen katselemaan valikoimaa mutta ärsyttää myyjät jotka tuputtaa sovitusapua

Vierailija
16.03.2022 |

Ainakin siinä changessa mikä on lähimpänä minua. Haluaisin katsoa valikoimaa niin että minulle ei tulla YHTÄÄN kertomaan jostain kevätuutuuksista, kyselemään kokoa tms. Ehkä hetken saa olla rauhassa kun ilmoittaa että ”katselen kiitos ei tarvi apua” mutta muutaman minuutin kuluttua ne hiipivät siihen olan taakse.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuputiikeissa ei saa olla rauhassa myyjiltä. Ostan vaatteeni nettikaupoista tai isoista marketeista, vaatteidenosto on muutenkin tarpeeksi ärsyttävää. Joo, olen umpimielinen ja epäsosiaalinen.

Vierailija
2/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkyvät myyntipalkkioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy, miksi en ko. kauppaan mene. Ihme, että putiikki ei tajua tätä. Paljon paremmin saisivat myytyä, jos eivät tunkisi iholle.

Vierailija
4/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät että varastat. 

Vierailija
5/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät että varastat. 

Mulle sopii vaikka se että kyttäävät syrjästä, kunhan eivät tule puhumaan mitään ellen jotain kysy.

Vierailija
6/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut tuputusta Stockalla enkä Kekäleessä. Ihan rauhassa saa niissä ainakin olla. Aina tietysti kysytään voiko auttaa, mutta osaan vastata. Sehän kuuluu myyjän työhön tiedustella miten voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa palautetta menemään nettisivujen kautta. Myyjät ovat syyttömiä, he tekevät niinkuin johto käskee.

Vierailija
8/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä et voi tehdä koskaan oikein :( Muistan kun kerran itse jätin kysymättä miten voin auttaa (tervehdin asiakkaan kyllä), hän laittoi palautetta myymälän sähköpostiin että häntä ei palveltu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun konseptiin kuuluu se palvelun ja tuotteiden tuputus. Myyjät on siihen syyttömiä, näin on heitä käsketty tehdä. Voi mennä johkin toiseen liikkeeseen tai avata sen verran suutansa että saa sanotuksi ”ei kiitos, katselen vain”.

Vierailija
10/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä myymälöissä joissa kyseisellä ketjulla ite asioinu on kyllä sen alkutervehdyksen ja avun tarjoamisen jälkeen saanu olla rauhassa. Kannattaa siis laittaa palautetta, jostain syystä lähimyymälässäsi on eri toimintatavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun konseptiin kuuluu se palvelun ja tuotteiden tuputus. Myyjät on siihen syyttömiä, näin on heitä käsketty tehdä. Voi mennä johkin toiseen liikkeeseen tai avata sen verran suutansa että saa sanotuksi ”ei kiitos, katselen vain”.

Luitko aloitusta?

Vierailija
12/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten 3 rintsikat Changesta, kun tuntui niin mukavalta omistaa kerrankin sopivat rintsikat. Ikävä kyllä laatu oli jotain muuta kuin odotin. Takaremmit löystyivät käytössä ihan reippaasti ja jo viikon käytön jälkeen käytettävyys olikin sietämätöntä. Pesussa sitten alkoi tulla muutakin kremppaa. Luovuin noista superkalliista rintsikoista 2kk jälkeen. Kyllä, yritin jopa palauttaa, mutta vastaus oli että tottakai se hihna löystyy käytössä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran hymyillen, että "en osta mitään, jos en saa rauhassa katsella".

Vierailija
14/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila on samanlainen. Ei saa asioida rauhassa. Ärsyttävintä kun tulevat sovituksen aikana huutelemaan että miltä näytti. Ja pyydän kyllä itse jos tarviin lisää kokoja. Tervehdys sisääntultaessa ja että olisivat jossain siinä kuuloetäisyydellä riittäisi. "Ylipalvelu" on liikaa. Ja tiedän että kuuluu konseptiin, ei ole myyjien syy vaan tekevät mitä on käsketty. Varmaan huutia tulee heille jos ei vedä kaikkia noita vaiheita läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostahan ne myyjät sitä tekee, kun on käsketty. Taitavat saada myynneistä provikkaakin.  Harmi vaan, että tuo tuputusmalli ei oikein sovi suomalaisille asiakkaille, koko ajan vaan enemmän valitetaan siitä, että myyjä ei anna olla rauhassa.

Vierailija
16/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakostahan ne myyjät sitä tekee, kun on käsketty. Taitavat saada myynneistä provikkaakin.  Harmi vaan, että tuo tuputusmalli ei oikein sovi suomalaisille asiakkaille, koko ajan vaan enemmän valitetaan siitä, että myyjä ei anna olla rauhassa.

Eihän se myyjien vika ole, mutta hyvä näistä on puhua täälläkin. Voi olla että sana menee perille ja korjaavat ohjeistuksiaan kun ihmiset tarpeeksi valittavat keskustelupalstoilla sekä palautteissaan.

Vierailija
17/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä maskia, niin saat olla rauhassa. Etenkin sellainen suojaavampi kuonokoppamalli takaa sen, ettei turhan aggressiivisesti tuputeta palvelua.

Vierailija
18/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain suinkin on mahdollista kannattaa mielummin mennä ”oikeaan” laatumerkkejä myyvään alusvaateliikkeeseen ja tutustua tarjontaan etukäteen netissä niin tietää suunnilleen millaisesta tai minkä merkin tuotteista on kiinnostunut. Primadonna on yksi huippumerkeistä, mutta toki sitten kalliskin.

Vierailija
19/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain suinkin on mahdollista kannattaa mielummin mennä ”oikeaan” laatumerkkejä myyvään alusvaateliikkeeseen ja tutustua tarjontaan etukäteen netissä niin tietää suunnilleen millaisesta tai minkä merkin tuotteista on kiinnostunut. Primadonna on yksi huippumerkeistä, mutta toki sitten kalliskin.

Noihan on ihan pahimpia jos haluaa rauhassa katsella ilman että myyjä puuttuu asiaan.

Vierailija
20/59 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjänä et voi tehdä koskaan oikein :( Muistan kun kerran itse jätin kysymättä miten voin auttaa (tervehdin asiakkaan kyllä), hän laittoi palautetta myymälän sähköpostiin että häntä ei palveltu!

Myyjä ei voi mennä vikaan, jos mukavasti tervehtii ja kysyy sitten, voiko jotenkin auttaa. Jos asiakas sanoo: "Katselen vain" tms, niin tämä tarkoittaa, että asiakkaalta ei kannata 2 min jälkeen mennä kysymään, "miltä näyttää, löytyikö mitään, onko meidän koot tuttuja". Itse en osta mitään, mitä tuputetaan, en kaipaa kokoapua enkä ylipäätään apua sovitukseen. Ne, jotka kaipaavat, varmaan itse osaavat kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan