Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telian laitevakuutuksen irtisanominen tehty vaikeaksi!

Petetty Eläkeläinen
08.03.2022 |

Ensin Telia houkuttelee ottamaan vakuutuksen AIG.n sen jälkeen sinulle jää maksajan rooli turhasta vakuutuksesta!
Sitten sitä on vaikea sanoa irti Telia tekee sen omalta osaltaan vaikeaksi.
Minun Teliani ei tee asian eteen yhtään mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ongelma...mutta siis lähetät vain sähköpostia sinne ja se vakuutus lakkaa heti siitä päivämäärästä.

Jostain syystä se tehtävä kirjallisena.

2/6 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kuulla että vakuutuksen irtisanominen on tuntunut hankalalta! Vakuutuksen myöntäjä on tosiaan AIG, ja irtisanominen tulee ilmoittaa kirjallisena suoraan heille.

Kaikista helpoin on lähettää AIG:lle suoraan sähköpostia, johon liittää mukaan ainakin seuraavat tiedot:

Oma nimesi

Sähköpostiosoitteesi

Yhteystiedot (osoite ja puhelinnumero)

Vakuutusnumero, joka löytyy Minun Teliasta ja on muotoa "vak*******" tai AIG:n vakuutuskirjasta löytyvä sopimusnumero

Vakuutetun laitteen IMEI-koodi

Kun lähetät nämä tiedot AIG:lle osoitteeseen teliavakuutus[at]aig.com, niin irtisanominen on ok. 

Saitko irtisanomisen tehtyä nyt näillä ohjein? 

//Sanna

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti älytöntä, kun on Telialta jo ennestään irtisanottu laitevakuutus (3vuoden maksamisen jälkeen kuitenkin :)), sitten joo laskua ei enää tuu, niinkuin täytyisikin olla, sillä vakuutusta ei enään ole!

Sitten yhtäkkiä rupee satelee AIG laskuja, ja laskuissa ei muutenkaan lue mitään, että mistä maksaa :D sitten rupee selvittelee, että miksi tällasii laskui tulee, kun ei ole otettu mitään uutta vakuutusta? "teillä on täällä tällainen laitevakuutus joka on Telialta siirtynyt meille". Miten tämä on mahdollista kun VAKUUTUS ON PERUUTETTU aikoja sitten (tammikuussa vuonna 2022).

Sitten taas hyväksytään/allekirjoitetaan vakuutuksen peruumisia. Kyselin Telialta, että mikä homma et antakaa mulle rahat takas kun en ole mitään vakuutusta uutta ottanut, ja olen maksanut ihan tyhjää, sitten vaa sanotaan että "ei voi mitään, nää täytyy silti maksaa kun kyseessä uus vakuutus johon nämä laskut koskee". Joo ihan sika kiva :) Tähän taas menny hitokseen aikaa ja rahaa hukkaan ihan turhaa, koska Telia itse tekee asiat aivan helvetin vaikeeks ja epäselväks. En jaksa tehä tästä asiasta vielä mitään isompaa juttu, ja varmistin vielä AIG:ltä, että onhan nyt kaikki ok ja eihän niitä laskuja enää tuu. Se on kans varma et en enään ikinä ota mitään laitteita ja vakuutuksia Talian kautta kun ensinäkään ei ole mitenkään organisoitu näitä, ja tulee älyttömän huijattu olo.

Toivon et otatte tämän tosissaan, sillä olen kuullut monelta tätä samaa.

Vierailija
4/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kenelle sait yhteyden Aig:lleko ihan ja sait heiltä tarkennettua sen, että heiltä ei tule enää jatkossa laitevakuutuslaskuja maksettavaksi sinulle? Ja jos Aig:ltä sait tämän varmennettua niin milloin tarkalleen, sen jälkeen kun olit ensin ollut Teliaan yhteydessä vai ennen. Ja miten sait Aig:hen yhteyden,maililläkö laitoitko suomeksi ja vastattiinko suomenkielellä vai miten. Itsellä olisi kans samanmoinen homma hoidettavana toisen ihmisen puolesta. 

Vierailija
5/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei telia partio, miten olisi jos lakkaisitte kokonaan myymästä noita huijausvakuutuksia? Ja varsinkaan vanhuksille jotka eivät ymmärrä paremmin.

Vierailija
6/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp