Olen ollut Finnairin puhelinjonossa nyt 1 tunti 58 min
Kiireellinen asia huomisesta lennosta.Onko siellä töissä vain yksi ihminen?? Vai ketään??
Kommentit (26)
Jonotus ei maksa, vain vastattu puhelu
Miten voi olla näin surkea asiakaspalvelu??
Vierailija kirjoitti:
No mitä meinaat kysyä?
Muutos paluulentoon. Nyt jonossa 2 h 3 min.
2 h 13 min.
Onko joku finnairilainen linjoilla? Kertokaa onko siellä oikeasti ketään tänään töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä meinaat kysyä?
Muutos paluulentoon. Nyt jonossa 2 h 3 min.
Jos siellä ei ole tapaninpäivänä vielä ketään töissä. Soita uudelleen maanantaina klo 10, jos koko henkilökunta ei lomaile joulun ja uudenvuoden väliä.
Vastasivat, juhuu!! :D
Mutta joo, yleisellä tasolla aika hurjaa, jos pitää tuntitolkulla jonottaa. En tiedä onko muissa palveluissa tällaisia jonoja?
Todella vastuutonta lentää nykyään. Ihan helvetinmoinen ilmansaastutus.
Lentolipun hinnassa siinäkin pitäisi olla 70% "ympäristöveroa" kuten polttoaineissakin on.
Aloittaja tässä on tarinan vihollinen, oksettavaa korona-ajan vastuuttomuutta
Vierailija kirjoitti:
Vastasivat, juhuu!! :D
Mutta joo, yleisellä tasolla aika hurjaa, jos pitää tuntitolkulla jonottaa. En tiedä onko muissa palveluissa tällaisia jonoja?
Jyväskylässä odottelin Lassila Tikanojalle 1 h 35 minuuttia ja sekin jo tuntui pitkältä ajalta .
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä on tarinan vihollinen, oksettavaa korona-ajan vastuuttomuutta
Katsos kun kaikki matkat ei ole huvittelureissuja. On pakollisia työmatkoja tai vierailuja läheisten luo. Joskus on vain reissattava.
Itse esim. inhoan lentämistä ja lennän vain jos on ihan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasivat, juhuu!! :D
Mutta joo, yleisellä tasolla aika hurjaa, jos pitää tuntitolkulla jonottaa. En tiedä onko muissa palveluissa tällaisia jonoja?
Jyväskylässä odottelin Lassila Tikanojalle 1 h 35 minuuttia ja sekin jo tuntui pitkältä ajalta .
Mitä palvelua yritit saada?
Tuolla voi vaihtaa varauksensa itse jonottamatta.
Tuolla Lassila & Tikanojan sähköiset asiointilomakkeet
https://www.lt.fi/fi/henkiloasiakkaat/yhteystiedot/henkiloasiakkaiden-a…
Vierailija kirjoitti:
Tuolla voi vaihtaa varauksensa itse jonottamatta.
Sivusta huutelen, että kaikkia muutoksia ei voi tehdä itse netissä, esim. jos reititys muuttuu. Kokemusta tästä muutaman vuoden takaa.
Mun miehen perhe myöhästyi lennolta (oma moka) ja ostivat toisen lennon illaksi Suomeen. Nyt tietysti paluulento peruuntui myös.
Jonossa 1h 16 min. Chat ei toimi ja verkkosivut ruuhkautuneet. Edelleen yli 10 henkilöä ennen minua.
Onpa merkillistä että minun kommentti häipyi täältä
Mitä maksaa?