Te jotka soitatte asiakaspalveluun, koettakaan tajuta
että se aspa ei keksi niitä pelisääntöjä joiden mukaan toimitaan, vaan noudattaa saamiaan ohjeita. Ihmiset on niiiiiin tyhmiä.
Kommentit (37)
Aspa on kuitenkin äänitorvi jonka kautta tieto kulkee.
Anna yrityksen toimitusjohtajan numero jos et kerran itsekkään pidä toimintaa järkevänä.
Haluaisit, että kaikki soittaisi johtajalle. Ahaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna yrityksen toimitusjohtajan numero jos et kerran itsekkään pidä toimintaa järkevänä.
Juu ja ap:lle potkut kun ei hoida hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Aspa voi sen kertoa soittajalle ja se siitä. Seuraava.
Voi kun meniskin perille. Seuraava.
Kukaan ei luule, että aspa on keksinyt/päättänyt mitään. Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei luule, että aspa on keksinyt/päättänyt mitään. Ei kukaan.
Voi kun pääsisitkin kuuntelemaan niitä vuodatuksia. Taitaisit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei luule, että aspa on keksinyt/päättänyt mitään. Ei kukaan.
Voi kun pääsisitkin kuuntelemaan niitä vuodatuksia. Taitaisit yllättyä.
Tottakai ne vuodattaa, kenelle muullekaan. Mutta kyllä ne tietää, ettei aspa päätä mistään.
Jotain vikaa yrityksen toimintatavoissa kun aspaakin noin vi.....aa?
Luojan kiitos ei tarvitse puhelimessa vängätä asiakkaiden kanssa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakas joka vänkää ja vaikka kuinka esitä asiakkaalle faktoja mustaa valkoisella, niin asiakas haukkuu kusettajaksi ja vinkuu esimiestä paikalle. Eikä myöskään usko, kun sanotaan, että esimies antaa täysin saman vastauksen.
Koita aspa tajuta ettei se kritiikki kohdistu sinuun vaan se on palaute yritykselle jonka toivottaisiin vietävän eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse puhelimessa vängätä asiakkaiden kanssa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakas joka vänkää ja vaikka kuinka esitä asiakkaalle faktoja mustaa valkoisella, niin asiakas haukkuu kusettajaksi ja vinkuu esimiestä paikalle. Eikä myöskään usko, kun sanotaan, että esimies antaa täysin saman vastauksen.
No älkää kusettakko ja älä vänkää ja siirrä se asia sille pomollesi.
Ai mutta kun et saa siirtää sitä asiaa pomollesi tai antaa hänen yhteystietojaan. Tai katkaista puhelua. Tai antaa edes osoitetta, mihin haasteen voi laittaa.
Mutta et ole vielä pohjalla, esimerkiksi keskitysleirin vartija voi olla matalammalla arvostuksessa.
Miten on, kannattaisiko vaihtaa sellaiseen firmaan, joka ei kuseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse puhelimessa vängätä asiakkaiden kanssa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakas joka vänkää ja vaikka kuinka esitä asiakkaalle faktoja mustaa valkoisella, niin asiakas haukkuu kusettajaksi ja vinkuu esimiestä paikalle. Eikä myöskään usko, kun sanotaan, että esimies antaa täysin saman vastauksen.
No älkää kusettakko ja älä vänkää ja siirrä se asia sille pomollesi.
Ai mutta kun et saa siirtää sitä asiaa pomollesi tai antaa hänen yhteystietojaan. Tai katkaista puhelua. Tai antaa edes osoitetta, mihin haasteen voi laittaa.
Mutta et ole vielä pohjalla, esimerkiksi keskitysleirin vartija voi olla matalammalla arvostuksessa.
Miten on, kannattaisiko vaihtaa sellaiseen firmaan, joka ei kuseta.
Kaikki mihin asiakas ja me olemme sitoutuneet, on mustaa valkoisella. Ei ole meidän syy, että asiakas ei ole lukutaitoinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Koita aspa tajuta ettei se kritiikki kohdistu sinuun vaan se on palaute yritykselle jonka toivottaisiin vietävän eteenpäin
Koita asiakas ymmärtää, ettei ole meidän syy, jos et ole lukenut mihin sitoudut.
No näitähän riittää ja vaikka kuinka asiasta rutisee, asiakkaat ei muutu. Helpoimmalla pääsee, kun vääntää asiat sopivista ratakiskoista ja tarvittaessa kirjallisesti, usein asia on helpompi käsittää, kun se on tekstinä nokan edessä. Ja ei muuta, kuin seuraava puhelu kehiin. Suurin osa asiakkaista on kuitenkin oikein mukavia.
Niin, asiakaspalvelijan ei kannata ottaa henkilökohtaisesti mitä luuri sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse puhelimessa vängätä asiakkaiden kanssa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakas joka vänkää ja vaikka kuinka esitä asiakkaalle faktoja mustaa valkoisella, niin asiakas haukkuu kusettajaksi ja vinkuu esimiestä paikalle. Eikä myöskään usko, kun sanotaan, että esimies antaa täysin saman vastauksen.
No älkää kusettakko ja älä vänkää ja siirrä se asia sille pomollesi.
Ai mutta kun et saa siirtää sitä asiaa pomollesi tai antaa hänen yhteystietojaan. Tai katkaista puhelua. Tai antaa edes osoitetta, mihin haasteen voi laittaa.
Mutta et ole vielä pohjalla, esimerkiksi keskitysleirin vartija voi olla matalammalla arvostuksessa.
Miten on, kannattaisiko vaihtaa sellaiseen firmaan, joka ei kuseta.
Kaikki mihin asiakas ja me olemme sitoutuneet, on mustaa valkoisella. Ei ole meidän syy, että asiakas ei ole lukutaitoinen. :)
Vaihda alaa, jos noin kyrpii.
Vierailija kirjoitti:
No näitähän riittää ja vaikka kuinka asiasta rutisee, asiakkaat ei muutu. Helpoimmalla pääsee, kun vääntää asiat sopivista ratakiskoista ja tarvittaessa kirjallisesti, usein asia on helpompi käsittää, kun se on tekstinä nokan edessä. Ja ei muuta, kuin seuraava puhelu kehiin. Suurin osa asiakkaista on kuitenkin oikein mukavia.
Se on totta, että suurin osa asiakkaista on mukavia ja se on työn yksi kiva puoli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse puhelimessa vängätä asiakkaiden kanssa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin asiakas joka vänkää ja vaikka kuinka esitä asiakkaalle faktoja mustaa valkoisella, niin asiakas haukkuu kusettajaksi ja vinkuu esimiestä paikalle. Eikä myöskään usko, kun sanotaan, että esimies antaa täysin saman vastauksen.
No älkää kusettakko ja älä vänkää ja siirrä se asia sille pomollesi.
Ai mutta kun et saa siirtää sitä asiaa pomollesi tai antaa hänen yhteystietojaan. Tai katkaista puhelua. Tai antaa edes osoitetta, mihin haasteen voi laittaa.
Mutta et ole vielä pohjalla, esimerkiksi keskitysleirin vartija voi olla matalammalla arvostuksessa.
Miten on, kannattaisiko vaihtaa sellaiseen firmaan, joka ei kuseta.
Kaikki mihin asiakas ja me olemme sitoutuneet, on mustaa valkoisella. Ei ole meidän syy, että asiakas ei ole lukutaitoinen. :)
Vaihda alaa, jos noin kyrpii.
Opettele lukemaan, niin ei tarvi haukkua kusettajaksi. :)
Aspa voi sen kertoa soittajalle ja se siitä. Seuraava.