Lue keskustelun säännöt.
sytalomegavirus - ei ole olemassa, mikä siis oikea sanamuoto?
26.11.2009 |
Olen kuvitellut sen olevan sytalomegavirus. Olen selvästi lukenut aina väärin, koska google ei löydä mitään. Mitäköhän oikeasti tarkoitan? :-) Osaako kukaan sanoa?
Kommentit (2)
Keksin tuon sanan joskus kuopusta odottaessa ja stressasin siitä ihan törkeesti. :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En siis iha nväärin muistanut kuitenkaan...