Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästöpankin verkkopankki

Pankkineiti
30.11.2021 |

Kuinka huono voi olla pankin verkkopankki?
Säästöpankin verkkopankki jumittaa aina just ku sen pitäs toimia. Pankki menee vaihtoon tänään.
Aluksi aivan hirveet ongelmat saada asennettua nettipankki ja tunnistesovellus. Piti käydä konttorilla availemas ku meni yrittäessä lukkoon.
Ei onnistu laskujen maksu, ei onnistu kirjautuminen, et pysty tunnistautumaan mihinkään.
Pysykää kaukana Säästöpankista

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen ollut asiakas parikymmentä vuotta, eikä tuollaisia ongelmia ole juurikaan omalle kohdalle osunut. Yksittäisiä tapauksia vuosien varrella, mikä ei varmaan ole ihme, kun mikään systeemi ei täydellinen ole.

Vierailija
2/4 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ihmeellisempi kuin muillakaan. Jos vilkasis peiliin näkyiskö syyllinen siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on toiminut ihan hyvin. Edellisessä luurissa (Samsung tai joku) niin sen kanssa tökki välillä, mutta vika tuskin oli sovelluksessa vaan puhelimessa. Johtuen ilmeisesti siitä, että puhelin sulki itsestään sovelluksia, joten en saanut käytettyä sitä tunnistussovellusta. Normi avainlukukortilla toimi kyllä.

Uudessa puhelimessa toiminut moitteettomasti.

Vierailija
4/4 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukusovelluksesta säästöpankki kertoo näin:

Yksi käyttäjä (verkkopankkisopimus) voi aktivoida Tunnistussovelluksen käyttöön enintään viidelle laitteelle.  

TOTUUS on toinen! Tunnuslukusovellusta ei voi ladata kuin yhteen puhelimeen kerrallaan. Ihmeissäsi olet, kun puhelin hajoaa tai sinulla on läytössä erikseen työ- ja arkipuhelin.

Onkohan ainoa asia missä säästöpankki huijaa asiakasta ja palveluissaan huonompi kuin muut pankit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi