Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä oli taas niin raskasta olla salin ihailluin voimamies..
08.11.2021 |
..tsirpujen maiskutellessa huulian, voimamiehen hikoillessa massiivisten painojen kanssa.
mies53v
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ihana uni sinulla
Pusu sulle.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan sulla viikset? Jos ei ole niin kasvata, haluaisin nuolla ja imeä vanukasta sinun viiksistäsi. M63 159/135/11
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla viikset? Jos ei ole niin kasvata, haluaisin nuolla ja imeä vanukasta sinun viiksistäsi. M63 159/135/11
Ei tullut yllätyksenä. Susta on huomattu nuo sun oudot mielihalut, "voimamies" 😉. Ei kiitos kuitenkaan.
ap
Alue: Aihe vapaa
Ihana uni sinulla