Pyyntö ihmisille jotka varaavat ajan puhelimitse
Oli se sitten lääkäriaika, labra-aika, katsastusaika ym. Jos teette ajanvarauksen puhelimitse niin voisitteko ystävällisesti kaivaa sen kalenterinne valmiiksi siihen hollille että pääsette nopeasti katsomaan sopiiko ehdotettu aika teille. Säästää mukavasti aspan aikaa ja hermoja, kiitos!
Kommentit (3)
Nykyään melkein kaikki palvelut toimii takaisinsoittojärjestelmällä joten ei ole mahdollista kun ei tiedä soitetaanko takaisin 5min päästä vai huomenna. Muuten tottakai kalenteri ja kaikki muu mahdollisesti tarvittava käsien ulottuvilla. :)
Valitettavasti yksinkertaisia ihmisiä on niin paljon, ettei tällaiset anelut mitään auta. Kun ei leikkaa niin ei leikkaa. Mutta asiakaspalvelijan täytyy myös olla sen verran tasapainoinen että ymmärtää realiteetit eikä menetä hermojaan.
Kyllä voidaan! Tietysti. Joskus soitto tulee sieltä palvelusta päin, esim hammaslääkäriasemalta soitellaan, että tuletko tarkastukseen, eikä minulla ole kalenteria silloin välttämättä esillä, mutta jos itse soitan niin tietysti on.