Lue keskustelun säännöt.
Voiko raskaana ollessa harrastaa
04.11.2009 |
salibandya ja muita palloilulajeja? Mihin raskausviikkoon asti se on mahdollista?
Ihanaa jos joku osaa neuvoa, kun olen ihan raskauden alussa ja mietin, pitääkö nyt jo lopettaa tuollainen menevä liikunta?
Kommentit (2)
"Virallista" suositusta, koska sellanen hikiliikunta ois hyvä lopettaa? Nyt ekan kolmanneksen aikanahan mulla ei ole maha toiv. mukaan viel tiellä ; )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vauva kyllä kestää pomppimista kohdussa, mutta ison mahan kanssa se on epämukavaa. Salibandyssä voi kompastua, kaatua tai törmätä, se voi tietysti olla vaarallistakin.