Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies jätti vaivasenpattien takia:(
14.09.2021 |
Eivät ole kivuliaat tai haittaa muuten kun esteettisesti niin en ole hakeutunut korjausnleikkaukseen. Hirveän suuret ovat kyllä ja vähän lilat enkä pysty käyttämään kun lenkkareita. Tapailemani mies jätti minut niiden takia. Nyt on itsetunto kyllä niin nollissa kun olla ja voi:/
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pöljä mies
Miehelläni sama vaiva ollut jo 20 vuotta minkä olemme yhdessä olleet