Facephysics, Mari Sainio , kokemuksia?
Onko kukaan kokeillut tai tunteeko näitä henkilöitä jotka esimerkkeinä? Jos aitoja niin hurjia tuloksia. Piti ihan kyllä katsoa itse Marista parin vuoden takainen video vs. tuo esittely video. Hurjasti oli rypyt silinneet.
Ajattelin kokeilla.
Kommentit (64)
Marilla on nykyään aina ponnari. Sillä saa nostettua kasvoja hiukan ylöspäin. Ei varmaan uskalla pitää hiuksia auki. Totuus paljastuisi.
Mari näyttää ihan ikäiseltään eikä mitenkään erityisen nuorelta naamastansa.
Myoskop hoito saa aikaan kasvolihasten kasvamisen jos ei itse jaksa hieroa kasvolihaksia,Helsingistä kai löytyy vielä palvelun tarjoajia,lisäksi iho saa pehmeyden,toimi todella minulla niin että näkyi ulospäin tosin kasvot olivat silloin nuoret enkä oikeasti olisi tarvinnut sitä toisin kuin nyt,otetaan muutaman kerran kuurina ja hintavaa tietysti myös.Sähkövirta stimuloi lihaksia kasvamaan.
Minä ostin reilu pari vuotta sitten Facephysics Totalin ja ajattelin kertoa teille omia kokemuksiani.
Olen 50-vuotias nainen eikä minulla ole ryppyjä oikeastaan lainkaan, ainoastaan sibelius-ryppy tulee auringossa silmiä siristellessä mutta se häviää kun siristely loppuu. Harjoittelin liikkeitä säännöllisesti ja reilun vuoden harjoiteltuani huomasin ainoastaan juonteita, jotka olivat tulleet rajusta ihon venyttämisestä liikkeitä tehdessä.
Minun kokemukseni tästä Facephysicsistä on se, että liikkeet pilasivat kasvoni ja on varmaan sanomattakin selvää, että olen äärimmäisen pettynyt.
Sitten vielä noista muutokset-kuvista, kuvissa on pelkästään se yksi mummo, jonka kuvia on käsitelty valotuksilla ja filttereillä sekä sitten muutama muu epämääräinen kuva, joista ei saa edes selvää onko kyseessä sama ihminen.