Klarnan asiakaspalvelu
Saako muut yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun? Kun soittaa, sanovat numerovaihtoehdot joita painaa. Mutta kun painaa, mitään ei tapahdu ja pian toivotetaan hyvät päivän jatkot ja puhelu katkaistaan. Soittoaikaa pitäisi olla kello 18.00 asti, joten ei johdu siitä. Mistähän mahtaa olla kyse?
Kommentit (17)
Klarna sovelluksen chatin kautta 24/7:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myklarnamobile
Tai klikkaa tämän linkin lopussa:
"Chattaa kanssamme"
Vierailija kirjoitti:
Klarna sovelluksen chatin kautta 24/7:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myklarnamobile
Tai klikkaa tämän linkin lopussa:
"Chattaa kanssamme"
:)
Kokeile tuon chatin kautta?
Muistakaa että vaikka Klarnan kuitissa lukisi vero se ei välttämättä ole maksettu. Itse ostin aurinkolasit, 140 lasit plus verot plus tulla plus toiset verot niin lasien hinta pomppasi 259€ ikinä en enää tilaa klarnan kautta. Asiakaspalvelia vielä sanoi että vero on maksettu mutta se ei ole vero ja että se on ruotsalainen firma jota suomen lait ei koske
Chatin kautta saa valmiita vastauksia: ole yhteydessä myyjään
Hauskaa päivä jatkoa.
Ole yhteydessä ensin myyjään, joo joo. Mitään oikeata vastausta ongelmaa ei saa.
Turha chat
24/7 kirjoitti:
Kokeile tuon chatin kautta?
Tuon jälkeen klikkaa sivun alareunasta "Oma Klarna" -> "Asiakaspalvelu" -> "Ota yhteys asiakaspalveluumme" -> Aloita Chat (Sivun alareunassa)
Vierailija kirjoitti:
Klarna sovelluksen chatin
kautta 24/7:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myklarnamobile
Tai klikkaa tämän linkin lopussa:
"Chattaa kanssamme"
Toimii nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Chatin kautta saa valmiita vastauksia: ole yhteydessä myyjään
Hauskaa päivä jatkoa.Ole yhteydessä ensin myyjään, joo joo. Mitään oikeata vastausta ongelmaa ei saa.
Turha chat
Onko se joku botti, joka siinä on? Itsellä on ollut joskus oikea asiakaspalvelija siellä vastaamassa.
KLARNAN voi unohtaa. Toimimaton systeemi. En saa rahojani mitään kautta takaisin. Virheellinen hyvityslomake joka ei toimi. Ei mitään apua mistään.
Klarnan asiakaspalvelu on surkea ja tehty todella hankalaksi tavoittaa puhelimitse yhtään ketään. Chatissa on tekoäly, jos hyvä tuuri käy saat puhua ehkä ihmisen kanssa, mutta asiakaspalvelunumeroa sinulle ei kukaan anna. Se pitää itse monen mutkan takaa löytää, jättää soittopyyntö, muka asiakkaan helpotukseksi. Chatti ei edes osaa sanoa asiakaspalvelun aukioloa. Kun löysin itseni vaivalla vihdoin oikealle sivulle, niin ei ollut soittopyyntö mahdollisesta!
Ole siis valmis jankkaamaan chatille 500 kertaa että haluat puhua asiakaspalvelun kanssa puhelimitse, muista perustella miksi, sitäkin jankkaavat. Tsemppiä naputukseen ja hermoille.
Älkää ostako Klarnalla jos mahdollista.
Miten siellä Suomessa on noin haastavaa Klarnan kanssa?
Täällä Ruotsissa ei ole mitään ongelmaa ollut koskaan. Hyvä palvelu ja tykkään heidän sovelluksesta kun antaa haetusta tuotteesta eri verkkokauppojen vaihtoehdot ja hinnat ja sen kun ostat. Olen kaksi kertaa ostanut luotolla ja niissäkään ei mitään ongelmaa. Jos en ole tuotetta saanut ajoissa niin siirrän maksupäivää ilmoittamalla ettei tuote ole saapunut. Muut ostokset olen aina tehnyt debit puolella ja en ostele tavaraa jonka haluan palauttaa. Pari kertaa olen reklamaation tehnyt kun tuote oli rikki. Ei ongelmaa näissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Klarnan asiakaspalvelu on surkea ja tehty todella hankalaksi tavoittaa puhelimitse yhtään ketään. Chatissa on tekoäly, jos hyvä tuuri käy saat puhua ehkä ihmisen kanssa, mutta asiakaspalvelunumeroa sinulle ei kukaan anna. Se pitää itse monen mutkan takaa löytää, jättää soittopyyntö, muka asiakkaan helpotukseksi. Chatti ei edes osaa sanoa asiakaspalvelun aukioloa. Kun löysin itseni vaivalla vihdoin oikealle sivulle, niin ei ollut soittopyyntö mahdollisesta!
Ole siis valmis jankkaamaan chatille 500 kertaa että haluat puhua asiakaspalvelun kanssa puhelimitse, muista perustella miksi, sitäkin jankkaavat. Tsemppiä naputukseen ja hermoille.
Älkää ostako Klarnalla jos mahdollista.
Monet verkkokaupat, esim. Marimekko ja Adlibris, käyttävät ainoastaan Klarnaa myös silloin kun maksaa MobilePaylla.
Sama ongelma. Vahingossa tuplana maksettu lasku, lähettivät kyllä s-postia eli asia on huomattu mutta painike hyvityslomakkeeseen ei toimi. Botin kanssa chattaily ei auta, "agentin" mukaan linkki toimii... kuvaa kuiteista ei saa liitettyä chattiin. Yli kk:n setviny jo asiaa. Lopulta laitoin kuitit johonkin löytämääni s-postiin. Odottelen vielä muut. päivän, sit yhteys kuluttaja-asiamieheen...
Vierailija kirjoitti:
KLARNAN voi unohtaa. Toimimaton systeemi. En saa rahojani mitään kautta takaisin. Virheellinen hyvityslomake joka ei toimi. Ei mitään apua mistään.
Itsellä meni lähes 4 kuukautta että rahat sai takaisin. Tavara ei koskaan tullut vaikka oli "lähetetty". 7 puhelinsoittoa ja 8 emailia, Klarnan vastaus; Seuraa toimituslinkkiä....
ole yhteydessä myyjään