Kummalla päheimmät pirssit: Stefu vai Vesa K?
Lambo, Bentayga ja mitä niitä on....
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Vesa on ihan eri luokkaa kuin Stefan.
Vesa on menestyvä liikemies. Joko hän on nero bisneksissä tai sitten hänellä on mahtava taustajoukko.
Mutta Vesalla on rahat😊
Vesa on oikea liikemies jolla on myös rahaa ja ihana perhe josta välittää. Steffuli pelkkä hörhö eukkonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesa on ihan eri luokkaa kuin Stefan.
Vesa on menestyvä liikemies. Joko hän on nero bisneksissä tai sitten hänellä on mahtava taustajoukko.
Mutta Vesalla on rahat😊
Mutta kenellä tunnelmaan virittävimmät autot?
Vierailija kirjoitti:
Jare Tiihosella.
Mitä sillä muka on? Stefu tai Vesa, kuka muu muka?
Vesa on oikeasti money mies. Stefu on vaan perintönsä menettänyt poika. Menis katkolle ja laittais elämänsä raiteilleen. Sillä on kuitenkin niin hyvä tukiverkko, että ei tarvii silti koskaan olla "köyhä".
Se, jolla on farkkumalli. Koirien ja mökkitavaroiden pitää mahtua kyytiin. Muuten auto on turha.
Jare Tiihosella.