Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eka neuvola milloin
24.08.2009 |
Millä rv olet käynyt ensimmäisen kerran neuvolassa? Kuunneltiinko/kuuluiko sydänäänet? Itse varasin juuri ajan ja päiväksi osuu 8+1.
Kommentit (5)
Ei kuunneltu sydänääniä. Täyteltiin vaan papereita ja kotiin sain luettavaa, esim. VAU-kirjan..
Ois sitä myöhemminkin kerennyt sinne nlaan =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja terkka sanoi, että voidaan kokeilla kuunnella sydänääniä, mutta en saa pettyä, jos niitä ei kuulukaan. Sieltä se jumpsutus kuitenkin löytyi :)
sydänääniä yritettiin kuunnella mutta ei kuulunut..
eli tuskin tuollon vielä sitten ees yritetään kuunnella, tai jos kuunnellaan niin aika todennäköstä ettei kuulu. Hyvä tietää niin ei turhaan oottele sitä.
ap
Alue: Aihe vapaa
Toisella kerralla noin rv. 13 kuunneltiin, mutta ei onnistunut silloinkaan. Istukka edessä ja rasvakerrosta liikaa, joten ei onnistunut nuori lääkäri löytämään. Viimeksi rv. 17 sitten löytyi hienosti.