Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin uuden puhelimen nuorelle lukiolaiselle Gigantista, kuoret ja lasit päälle mutta

Vierailija
18.07.2021 |

Puhelinta ei ollutkaan heillä, vaan myyjä sanoi että n viikko kestää niin tulee tekstiviesti. Vanha puhelin on rikki, joten ajattelimme että näh, ehkä me viikko pärjätään, ollaan mökillä. Noh, nyt tuli viesti Gigantilta että arvioitu saapumisaika on elokuun 21.
Puhelin on siis maksettu. Mitä te tekisitte? Puhelinta tarvitaan heti, mutta viimeistään koulun alettua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin toista mallia, kalliimpaa, tilalle.

Vierailija
2/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se gigantin kanssa on kun myyvät sellaista mitä heillä ei edes ole.

Kai vaihto-palautusoikeus alkaa vasta siitä päivästä kun tuote on toimitettu, eikä siitä milloin se on maksettu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit Giganttiin?

Vierailija
4/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään muulle käynyt näin??

Vierailija
5/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä tilaan mutta kun alkaa tuo "oho ei meillä olekaan mutta saat kuukauden päästä" niin perun ostokseni välittömästi.  Minä en ala odottelemaan sitä tuotetta jota on reteästi ilmoitettu olevan saatavilla varastosta.

Vierailija
6/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu eduskuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perua tilauksen

Vierailija
8/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta kuin sellaisia tuotteita jotka saan heti mukaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et yksinkertaisesti peruuta tilausta ja osta kännykkää jostain muualta? Peruminen onnistuu varmasti, jos toimitusaika heittää noin paljon alkuperäisestä arviosta. Soita Gigantin asiakaspalveluun, niin asia selviää.

Vierailija
10/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita maksulliseen numeroon gigantiin vaan laita sähkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhteydessä liikkeeseen ja perut kaupan tai vaadit vastaavaa tilalle.

Vierailija
12/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käyn kaupassa, enkä tilaa mitään netistä. En etenkään, jos on kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen nuoren iphone keväällä tuli luvatussa viikossa, joten en epäillyt tuota viikon toimitusviivettä.

Nyt harmittaa, sillä tämä malli oli hinta-lastusuhteeltaan erinomainen.

Vierailija
14/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sopimusrike. Soitto asiakaspalveluun ja rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viime aikoina aina käynyt Gigantin kanssa noin. Meen mitä vain sieltä hakemaan, niin ei sitä ookaan myymälässä. Jotain ihan perustuotteita siis.

Sitte taas jos meen Poweriin, niin ne haluaa joka ikisestä usb-tikustakin tai pienestä kaapelista "tehdä kuitin" eli lisämyydä jonkun palvelun mulle.

Ainoa kunnon elektroniikkakauppa taitaa olla enää Verkkokauppa, mutta se on niin kaukana ja ankealla paikalla, ettei sinne huvita mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan