Ennen ravintolaa perutettaessa tärkeintä oli sijaintix3. Nykyänn tärkeintä on tarjoilija joka osaa sanoa Jes!
Kaikilla menestyvillä paikoilla pitää olla sellainen.
Kommentit (5)
Mitä sen tarjoilijan pitäisi sitten sanoa? Ei? Eipä ihme jos ei tuollainen paikka menesty…
Olet tollo ap.
Läheskään kaikki ravintola työntekijät eivät koskaan milloinkaan sano asiakkailleen että Jes.
Jos muutaman uusi työntekijä on niin sanonut ja sekin johtuu ravintolan omistajan huonosta perehdyksestä.
Niin noista muutamistakin sanonnoista on tehty viraali hitti someen.
Lapsellista ja typerää.
Ja eniten tästäkin vauhkoavat ne täällä, joilla ei ole edes koskaan varaa käydä ravintoloissa, joissa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen suoraan pöydästä.
Te toistelette täällä vain kuulopuheita, mitään omaa kokemusta asiasta teillä luusereilla ei ole.
Eikä tule olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet tollo ap.
Läheskään kaikki ravintola työntekijät eivät koskaan milloinkaan sano asiakkailleen että Jes.
Jos muutaman uusi työntekijä on niin sanonut ja sekin johtuu ravintolan omistajan huonosta perehdyksestä.
Niin noista muutamistakin sanonnoista on tehty viraali hitti someen.
Lapsellista ja typerää.
Ja eniten tästäkin vauhkoavat ne täällä, joilla ei ole edes koskaan varaa käydä ravintoloissa, joissa tarjoilija tulee ottamaan tilauksen suoraan pöydästä.
Te toistelette täällä vain kuulopuheita, mitään omaa kokemusta asiasta teillä luusereilla ei ole.
Eikä tule olemaankaan.
Jes! Aika monta sataa ravintola ateriaa vuodessa tulee syötyä. Ei Jes! niiden oikeiden paikkojen ongelma olekaan vaan s-ryhmän ja pikarukaravintoloiden. Kumpaakaan ei juuri asiakaskokemus kiinnosta.
Sulla taitaa olla joku ongelma nyt. :)