Lue keskustelun säännöt.
Eikö Suomessa kannattaisi kaikuluodata ja naarata kaikki satama-altaat, ajoluiskat ja siltojen vierustat ihan varmuuden vuoksi?
17.07.2021 |
Varmaan suurin osa kadoksissa olevista on järvien pohjassa.
Kommentit (3)
Ei kukaan estä luotaamasta kaiulla, että siitä vaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siellähän ne luuraa.