Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
George Floydin elämäntarinasta miljoonaluokan Hollywood-tuotanto, ensi ilta luvassa 2023
27.06.2021 |
Pääosaa näyttelee Bruce Willis. Menisitkö katsomaan?
Kommentit (2)
Bruce Willis varmaan hyvä valinta. Mannerheimiakin näytteli kenialainen Telley Savalas Otieno.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haluan todellakin nähdä blackface-brucen puujalkojen varassa näyttelevän subutex-höyryistä ryöstäjää, joka uhkaa raskaana olevaa naista haulikolla!
Odotan leffaan myös taivaskuvaa, jossa floyd iskee silmää pilvistä malcolm x:n ja martin luther kingin kanssa.
Aikamme suurmies, kaikkien fentanyylinnälkäisten narkkaavien pikkurikollisten sankari floydie!
P.S. Se skoude sai ihan ansaitusti rangaistuksen, ja tää floydi oli silti ihmispaska.