Asiakas, miksi uhkaat somella?
Teen työkseni asiakaspalvelua.
Toisinaan tulee tilanteita joissa asiakkaan tarvetta /toivetta ei vain pysty täyttämään. Käyttäydyn asiallisesti ja ystävällisesti, kerton vaihtoehdoista.
Asiakas ilmoittaa ettei tule enää koskaan meille, eivätkä sukulaisensakaan tule ja kirjoittaa tästä nettiin.
No, mitäpä siihen sitten enää sanoa...
Sitten netissä lukee, esim googlen arvosteluissa, että myyjä puhui paskaa, oli töykeä, valehteli jne.
Eli asiakas valehtelee ja haukkuu yritystä.
Ymmärrän kyllä sen että jos tullaan yritykseen oman valmiin ajatuksen kanssa ja jos se ei ole mahdollista toteuttaa, että harmittaahan se.
Mutta sitä en ymmärrä että harmistus oksennetaan nettiin, vääristellään ja suorastaan valehdellaan tapahtuneesta.
Lapsellista. Ei voi muuta kun koettaa lohduttautua sillä että ihmisillä olisi medialukutaitoa...