Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä pankin salakieli tarkoittaa?

Vierailija
07.06.2021 |

Kysynpä täältäkin, kun S-Pankki ei vastaa viesteihin ja puhelimessakin nauhoite vain käski soittaa myöhemmin uudelleen.

Yritän siis ostaa verkosta ruokaa uudella pankkikortilla ja päivittänyt S-Mobiilin. Maksaminen ei onnistu tunnusluvulla eikä koodilla, vaan se kerta toisensa jälkeen tyssää tähän kohtaan:

"Tunnistautuminen onnistui, siirry takaisin aiempaan selaimeen tai sovellukseen viimeistelläksesi tunnistautumisen."

Jokainen nappula ja toiminto heittää minut ulos S-Mobiilista tai sitten ruutuun jää ikuisiksi ajoiksi pyörimään "Tarkistetaan". Mikä on tämä aiempi selain tai sovellus ja miten sinne pääsee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. se nettiselain, jolla olet sinne nettikauppaan mennyt (chrome, safari, edge, firefox etc.) tai jos vaikka teet ostosta jollain Zalandon tai vastaavan sovelluksella, niin sitten siihen nettikauppasovellukseen. Eli siirryt sieltä maksu/tunnuslukusovelluksesta taikaisin nettiselaimeen tai nettikauppasovellukseen, jolloin vahvistus menee loppuun. 

Vierailija
2/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean kanssa saa tapella evästeiden kanssa mitkä estää kirjaumisen verkkopankkiin vaikka pitäisi olla sitten päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis onko nyt ongelma se, että osaa kännykässäsi vaihtaa itse aukiolevasta sovelluksesta toiseen? Eli yrität siinä tunnuslukusovelluksessa ollessasi painella jotain takaisin-painikkeita sen sijaan, että vaihtaisit siihen alkuperäiseen sovellukseen?

Vierailija
4/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIis onko nyt ongelma se, että osaa kännykässäsi vaihtaa itse aukiolevasta sovelluksesta toiseen? Eli yrität siinä tunnuslukusovelluksessa ollessasi painella jotain takaisin-painikkeita sen sijaan, että vaihtaisit siihen alkuperäiseen sovellukseen?

...ettet osaa... piti kirkoittamani

Vierailija
5/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. se nettiselain, jolla olet sinne nettikauppaan mennyt (chrome, safari, edge, firefox etc.) tai jos vaikka teet ostosta jollain Zalandon tai vastaavan sovelluksella, niin sitten siihen nettikauppasovellukseen. Eli siirryt sieltä maksu/tunnuslukusovelluksesta taikaisin nettiselaimeen tai nettikauppasovellukseen, jolloin vahvistus menee loppuun. 

Kiitos vastaamisesta!

Olen käytellyt Prisman verkkokauppaa tietokoneella ja yrittänyt maksaa puhelimen kautta verkkopankissa kuten ennenkin. Olisiko tässä se virhe?

Ap

Vierailija
6/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIis onko nyt ongelma se, että osaa kännykässäsi vaihtaa itse aukiolevasta sovelluksesta toiseen? Eli yrität siinä tunnuslukusovelluksessa ollessasi painella jotain takaisin-painikkeita sen sijaan, että vaihtaisit siihen alkuperäiseen sovellukseen?

Ilmeisesti juuri tässä on vika. Väännäpä rautalangasta, miten siihen alkuperäiseen sovellukseen vaihdetaan. Puhelin on uusi ja osin tosi omituinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. se nettiselain, jolla olet sinne nettikauppaan mennyt (chrome, safari, edge, firefox etc.) tai jos vaikka teet ostosta jollain Zalandon tai vastaavan sovelluksella, niin sitten siihen nettikauppasovellukseen. Eli siirryt sieltä maksu/tunnuslukusovelluksesta taikaisin nettiselaimeen tai nettikauppasovellukseen, jolloin vahvistus menee loppuun. 

Kiitos vastaamisesta!

Olen käytellyt Prisman verkkokauppaa tietokoneella ja yrittänyt maksaa puhelimen kautta verkkopankissa kuten ennenkin. Olisiko tässä se virhe?

Ap

Mä olen maksanut tuolla yhdistelmällä monta kertaa ruokaostoksia, ja kyllä se on aina toiminut nätisti. Onhan sinulla tietokoneella aktiivisena ("päällimmäisenä") se verkkokauppasivu silloin, kun tunnistaudut S-Mobiililla?

Vierailija
8/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. se nettiselain, jolla olet sinne nettikauppaan mennyt (chrome, safari, edge, firefox etc.) tai jos vaikka teet ostosta jollain Zalandon tai vastaavan sovelluksella, niin sitten siihen nettikauppasovellukseen. Eli siirryt sieltä maksu/tunnuslukusovelluksesta taikaisin nettiselaimeen tai nettikauppasovellukseen, jolloin vahvistus menee loppuun. 

Kiitos vastaamisesta!

Olen käytellyt Prisman verkkokauppaa tietokoneella ja yrittänyt maksaa puhelimen kautta verkkopankissa kuten ennenkin. Olisiko tässä se virhe?

Ap

Mä olen maksanut tuolla yhdistelmällä monta kertaa ruokaostoksia, ja kyllä se on aina toiminut nätisti. Onhan sinulla tietokoneella aktiivisena ("päällimmäisenä") se verkkokauppasivu silloin, kun tunnistaudut S-Mobiililla?

Tämä on aina toiminut moitteettomasti. Tällä kertaa olen kuitenkin maksamassa uudella kortilla. Verkkopankki käskee vahvistaa uuden turvaluvun ja tunnistautua S-Mobiiliin, ja siinä vaiheessa alkaa tökkiä. Yritin juuri kahdesti uudelleen, eikä vain onnistu. Minä jään ilman ruokaa loppuviikosta, jollei tämä ala toimia. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisihän se, kun pääsin pankin puhelinpalveluun: uutta korttia on käytävä käyttämässä jollakin kassalla, jotta se aktivoituu. Etänä ei voida asiaa hoitaa.

Minä olen liikuntakyvytön, eikä minulla ole yhtään sellaista tuttavaa, joka voisi käydä vinguttamassa korttiani puolestani. Olen uskonut kuolevani sydänkohtaukseen tai aivoverenkiertohäiriöön, mutta tätä ennen ei nälkäkuolema ole ollut vaihtoehtona. Tällaista on mobiiliasioiminen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä