Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää DNA!! Asiakaspalvelusta saa väärää infoa..

Vierailija
10.08.2009 |

ja vielä kahteen kertaan! Pahoitellaan vaan, mutta ei minkäänlaisia korvausehdotuksia.

Jos jättäisin laskun maksamatta ja vieläpä kahteen kertaan ei taitaisi riittää kun pahoittelisin tapahtunutta!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voi kyllä selvitä virheistään anteeksipyynnöllä, mutta auta armias, jos kuluttaja yrittäisi samaa.

On nääs eri oikeudet ja säännöt virhetilanteissa kuluttajalla ja tuottajalla.

Vierailija
2/2 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna:lla tosi huono palvelu ja aina tää mokkula rikki.......onneks sopimus umpeutuu kohta.

Vaihdan firmaa........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän