Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko ottaa huomioon toisiakin, kiitos.

Vierailija
20.08.2009 |

Kun tarvitsette ajan kampaajalle, niin soittaa ja varatkaa se aika ajoissa eikä niin, että tarvin sen nyt heti ja ai ei ole yhtään aikaa, no etkö voi ottaa päiväön päätteeksi, ai menee 2 viikon päähän tai ehdotan 6 aikaa eikä mikään sovi.



En voi sille mitään, että ajanvarauskalenterini on täynnä. En suostu venyttämään päiviäni kohtuuttomiksi, koska minullakin on perhe ja lapset niin kuin sinullakin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan olla ystävällinen, ehdottaa iloisella äänellä että "katsotaanpas, meillä on täyttä ja seuraava vapaa aika olisi 15.9. klo 10, tulisitko silloin? Ai etkö, mikä sinulle sopisi?" Jos asiakas ei sano mitään, pyydä kuitenkin häneltä nimi, puhelinnumero ja osoite ja lähetä markkinointikirje tai kutsu postiin tai sähköpostiin seuraavan 2 kk aikana.



Vituttaa kaikki pikkupuljut, joissa myydään naama nyrpeänä eioota, eikä edes yritetä saada sitä kyselijää asiakkaaksi.

Vierailija
2/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ammatissasi ilmeisen pätevä ja hyvä! :) Itse mieluummin odotan pääsyä omalle kampaajalleni tai varaan ajoissa; hän on kiireinen ja bookki on täynnä usein. Tiedän hänen olevan hyvä enkä nähtävästi ole yksin mielipiteitteni kanssa. Kait se on tätä heti, nyt ja äkkiä -sukupolven tapa toimia, mitään ei suostuta odottamaan eikä oikein kyetä suunnittelemaan pienintäkään asiaa pitemmällä tähtäimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tajunnut mikä ap:n ongelma on. Eikö se ole hyvä tilanne, että varauskalenteri on täynnä? Jos sitten tuntuu, että kysyntää on enemmänkin, niin sitten voi palkata apulaisia kampaamoon.

Vierailija
4/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein suunnitellaan jo useampia aika kerralla, varsinkin loma-aikaan, sama luottokampaaja on ollut vuosia:-)

Vierailija
5/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistathan olla ystävällinen, ehdottaa iloisella äänellä että "katsotaanpas, meillä on täyttä ja seuraava vapaa aika olisi 15.9. klo 10, tulisitko silloin? Ai etkö, mikä sinulle sopisi?" Jos asiakas ei sano mitään, pyydä kuitenkin häneltä nimi, puhelinnumero ja osoite ja lähetä markkinointikirje tai kutsu postiin tai sähköpostiin seuraavan 2 kk aikana.

Vituttaa kaikki pikkupuljut, joissa myydään naama nyrpeänä eioota, eikä edes yritetä saada sitä kyselijää asiakkaaksi.

kun aina välillä törmää tilanteeseen, jossa asiakkaalla on kuvitelma, että hän voi vain sanoa milloin tulee ja sillä siisti. Sitä sitten saa suun j akorvat täyteen kun asiakkaan ehdottama aika ei onnistunutkaan.

Nykyään suurin osaa varaa uuden ajan samantien kun maksaa käynnin eli kalenteria täytetään kaksi kuukautta eteenpäin koko ajan. Eikä sinne niitä aukkoja niin vain jää.

ap

Vierailija
6/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varauskirja on kahdeksi viikoksi täynnä ei tarvita tollasta nipottajaa asiakkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pitäisi järjestää elämäni niin, että kampaajani olisi sen keskipiste.



Onneksi minulla on kampaaja, joka osaa hoitaa työnsä työnä, eikä ryhdy pomottamaan asiakkaitaan!

Vierailija
8/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä edes lisää asiakkaita? Jos et, niin samahan se vaikka paskaa haistattaisit puhelimessa noille kyselijöille. Onhan sinulla tilauskirja täynnä 2:ksi kuukaudeksi.



Jos taas sinusta on hyvä asia, että joku on palveluistasi kiinnostunut ja haluaa tulla teille asiakkaaksi, sinun pitää kääntää nuo typerätkin soittelijat puolellesi. Totta kai tuollainen kyselijä on hölmö, jos ei tiedä ettei kaikkiin kampaamoihin pääse päivän varoitusajalla. Mutta mistä tiedät miksi hän näin luulee. Ehkä hän on kasvattanut sitä pitkää vaaleaa tukkaa koko ikänsä eikä ole käynyt ikinä kampaamossa ja nyt olisi joku pakottava syy päästä heti. Vaikka lapsi on läntännyt purkan äidin tukkaan ja pitää leikkauttaa se siististi.



Eli muistat sille jankkaaja-asiallekin puhua nätisti, pyytää yhteystietoja (ja lähettää kutsukirje tms myöhemmin) tai kääntää asian voitokseksi: "Tiedätkös, tästä sinä huomaatkin että meillä on hyvä kampaamo kun meillä on nämä 2 viikon jonot, joten kyllä minusta olisi tosi mukava jos tulisit meille käymään. Jos ei nyt sovi, niin voinko lähettää sinulle postissa pienen tarjouskupongin - saat 10 % alennuksen leikkauksesta, jos tulet vuodenvaihteeseen mennessä meille hiustenleikkaukseen. Vai varataanko tosiaan se 15.9. aika sinulle kummimkin?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pitäisi järjestää elämäni niin, että kampaajani olisi sen keskipiste. Onneksi minulla on kampaaja, joka osaa hoitaa työnsä työnä, eikä ryhdy pomottamaan asiakkaitaan!

m

Huhhuh!

Ja sinäkö sitten olet maailman napa, jonka mukaan muut tanssivat?

Itse varaan ajan siten, että olen valmistautunut siihen, että ajan saa vasta kuukauden kuluttua. Yleensä saan sen kyllä jo aikaisemminkin.

Joskus on tullut joitakin yllätyksiä, että tarvitsisinkin ajan aikaisemmin, mutta en silloinkaan oleta, että onnistun saamaan ajan. Jos en saa niin sitten en saa, enkä takuulla siitä loukkaannu. Oma mokani, jos en ole ajoissa varannut aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan