Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Monissako lasten kevätjuhlissa tulee käytyä?
16.05.2008 |
Kun ottaa kaikkien harrastusten, koulujen, päiväkotien järjestämät kevätjuhlat niin laskin, että meille niitä tulee tänä vuonna noin viidet!! Kyseessä kaksi lasta siis.
Kommentit (3)
Lapsia kaksi, 3v ja 1v ja vain 3v:n kerhon kevätjuhlaan mennään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päiväkodin kevätjuhlat ja tanssikoulun näytös. No itsehän en ollut näytöksessä katsomossa vaan itsekin esiintymässä joten lasketaanko sitä?
Alue: Aihe vapaa
sama juhla molemmilla lapsilla. Lapsilla yhteensä 6 harrastusta, vain yhdessä (tanssi) kevätjuhla, tai paremminkin kevätnäytös.