Saako chatissa ohitettua robotti ”asiakaspalvelijoita”?
Yritykseen ei pysty ottamaan yhteyttä muuta kun chatilla missä on se typerä automaattivastaaja. Pääseekö mitenkään kirjoittamaan oikean henkilön kanssa?
Kommentit (14)
Riippuu chatista. Jos firmalla on vaan robotti, et tavoita sitä kautta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kirjoitan robotille vain ”asiakaspalvelija” niin kauan että pääsen siitä eteenpäin.
Pitää kokeilla
Noista roboteista ei ole itselle ollut koskaan hyötyä. Toistavat tietoa, jonka löytää itsekin helposti firman sivuilta. Lopulta sanovat, etteivät ymmärrä kysymystä 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Eikö s-postillakaan?
Tottakai, yrityksen nettisivuilta pitäisi löytyä jokin yhteysosoite, voi olla info-piste-jotain, tai viimekädessä kaupparekisteristä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma kyseessä?
Ei sillä väliä ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö s-postillakaan?
Tottakai, yrityksen nettisivuilta pitäisi löytyä jokin yhteysosoite, voi olla info-piste-jotain, tai viimekädessä kaupparekisteristä.
Ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma kyseessä?
Ei sillä väliä ole. :D
Voisi katsoa eikö tosiaan firman sivuilla ole mitään muuta yhteydenottomahdollisuutta kuin robo-chatti.
Kuten tässäkin on jo todettu, osalla firmoista robotti ohjaa edelleen aspaan, ellei itse osaa suttaa. Osalla näin ei tapahdu ja robo on irrallinen työkalu.
Itse kirjoitan botille ”haluan puhua ihmisen kanssa” - näin minua neuvottiin Nordean puhelinpalvelussa.
Kamnattaisi varmaam kysyä siltä chatti potilta???
Voiko noita botteja trollata joillain hassusti asetelluilla kysymyksillä?
Itse ainakin kirjoitan robotille vain ”asiakaspalvelija” niin kauan että pääsen siitä eteenpäin.