Mitä korvauksia voin vaatia?
Tein Postin (eli siis Itellan) kanssa toukokuussa sopimuksen postin jälleenlähettämisestä uuteen osoitteeseen ja maksoin maksun ajoissa, sopimus on voimassa vuoden, nyt kuitenkin on käynyt ilmi, että postia on edelleen jaettu vanhaan osoitteeseen! (3kk sopimuksen teon jälkeen)
Olenko siis maksanut täysin tyhjästä?! Mitä korvauksia voin vaatia? Harmittaa, kun en tiedä mitä kaikkea onkaan mennyt toisten luukusta sisään.. :(
Otanko yhteyttä Kuluttaja-asiamieheen? Itellalle olen jo palautetta antanut, selvittävät asiaa.
Kommentit (3)
ellet pysty osoittamaan, että sinulle olisi virheestä aiheutunut todellista vahinkoa. Tosin siltäkin osin lienee sopimuksen vakioehdoissa vastuunrajoituksia.
Koska Itella ei ole täyttänyt sopimusvelvollisuuksiaan, voit vaatia hinnanalennusta tai -palautusta.
En tosin tajunnut edes valittaa :(
Tajusin että postia menee vanhaan osoitteeseen kun sain maksumuistutuksia, vaikka alkuperäistä laskua ei koskaan tullut. Samoin muutama lehti ja ties mitä muuta jäi saamatta.
Ei siihen postin palveluun voi näköjään kovin sokeasti luottaa.
penkin alle mennyt viime aikoina muutenkin, posti ei kulje tai tulee myöhässä ja edelleenlähetykset ei toimi sovittuina aikoina. Meillä tällaisia kokemuksia... Postin jakelutauonkin aikana jäivät 40km päähän, sieltä ne viimein löydettiin kun ei kukaan tiennyt missä ne oli. postissa siis ei kukaan tiennyt. Lähin posti olisi meillä ollut 2km päässä ja siellä olisi pitänyt niiden olla... Raivostuttavaa sitten maksaa tyhjästä...