Lue keskustelun säännöt.
Millaiset kotiintuloajat teineille?
05.06.2008 |
Kuinka myöhään n. 13-vuotiaat lapsenne saavat olla näin kesäiltaisin ulkona?
Kommentit (3)
Taloyhtiön pihalla voi satunnaisesti leikkiä kello 20, mutta kylillä ei kello 19 jälkeen pyöritä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä tulee kotiin 20.30 tai aikaisemminkin katsomaan Simpsoneita.
Itsekin tullaan sisälle vasta kymmenen jälkeen näin kesällä. Samoinhin aikoihin alkavat ilmestyä kotiin. Varmaan 22.30 alkaisin soitella, että missä olet jos ei olisi kotona.