Mitkä tekijät vaikuttavat naisten verkko-ostokäyttäytymiseen? Kysely!
Tervetuloa vastaamaan kyselyyn suomalaisten naisten verkko-ostokäyttäytymiseen vaikuttavista tekijöistä muodin verkkokaupoissa!
Tutkimus suoritetaan osana opinnäytetyötä Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. Kyselyyn vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia ja vastaukset käsitellään anonyymisti. Kyselyn lopussa on mahdollisuus osallistua S-ryhmän lahjakortin arvontaan!
Löydät kyselyn osoitteesta: https://link.webropolsurveys.com/S/3D85E33FF258D35F
Jokainen vastaus on tärkeä. Kiitos osallistumisestasi!
Kommentit (4)
Liian pitkä kysely, en jaksnaut vastata.
Toisekseen, perhestatuksessa unohdettu esim polyamoristiset. En mielellään vastaa näin asenteellisesti suhtautuviin kyselyihin.
Tavallaan hyvin mietityt kysymykset, mutta käytännössä vaikea vastata, kun verkko-ostoksia on niin erilaisia. Verkosta kun tulee ostettua lasten vaatteita, vakuutukset, huonekalut, lomat ja ruoat. Tunnetila enne ostamista ja sen jälkeen on aika erilainen, jos ostamisen kohteena on vakuutus tai loma.
Komppaan edellistä. Lisäksi "mikä vaikuttaa" :P Lähinnä huvittavia ehdotuksia... XXD Aihe on hyvä, mutta kyselyä olisi voinut muokata. Tällä saa lähinnä juuri tietyntyyppisiä vastauksia - anteeksi vaan!
Jäi siihen kohtaa perhekoosta, meitä on tasan 5, niin sille ei ole omaa kohtaa. Eli kattokaas ne kysymyksenne uudelleen.