Lue keskustelun säännöt.
Eikö muiden mielestä juurikasvu ole ihan karmean näköistä?
12.09.2009 |
Mun mielestä on tosi kamalan näköistä, kun kestovärjättyjen hiusten juuresta puskee esiin se oma väri. Näyttää niin keinotekoiselta, halvalta ja huolimattomalta... Ja näitä näkyy koko ajan, joka paikassa ja paljon.
Haluaisin itse syventää omien hiusteni sävyä, mutta en ole koskaan värjännyt tukkaa. Toimisikohan esim. joku sävyttävä shampoo niin, että säännöllisesti käytettynä tukassa pysyisi hyvä väri mutta ei tulisi sitä iljettävää juurikasvua?
Kommentit (2)
kamalan näköinen. Siksi minä käyn säännöllisesti kampaajalla...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa kokeilla esim. davinesin värillistä shampoota ja hoitista