Lue keskustelun säännöt.
Arvostatko puheterapeutin tutkintoa?
29.08.2009 |
Onko puheterapeutin työ mielestäsi arvostettavaa?
Kommentit (4)
Arvostan kaikkia työtätekeviä ihmisiä ammatista riippumatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En itse olisi moisesta opiskelusta selvinnyt (opiskelin samassa laitoksessa mutta ihan eri ainetta). Ja toki arvostan työtäkin.
puheterapeutilla jo neljän vuoden ajan. Ja se miten huonoa palkkaa puheterapeutiti saavat on kertakaikkiaan törkeää !
Terveiset ihanille Leenalle ja Marjolle :)