Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko puhelinliittymämyyjän työ vähän turhauttavaa kun asiakas peruukin heti kaupat kun saa paremman tarjouksen?

Vierailija
08.04.2021 |

Minulle on ainakin asiakkaana käynyt aina niin, että kun esim. Telian myyjä on saanut tekemään liittymäsopimuksen, niin heti seuraavana päivänä minuun otetaan yhteyttä sieltä mistä olisin vaihtamassa, ja saan vielä paremman tarjouksen. Jotenkin säälittää nuo kauppiaat jotka turhaan tekevät niitä sopimiksiaan kun ne sitten heti perutaan. Kuluttajille nuo Telia-kauppiaat on kuitenkin ihan hyödyllisiä. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan joku kaupassa päivystävä myyjä mitään palkkaa tuosta jos se hänen tekemä tilaus perutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla