Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö tällaisesta jo huolestua?
05.04.2021 |
Eräs mies riehuu toisaalla netissä, julkisesti jo ainakin toista vuotta. Pitäisikö tästä ilmoittaa johonkin? Hän itse ei ehkä sitä tee, vaikka puhuukin hakevansa apua jatkuvasti. Tuskin kuitenkaan kehoituksista huolimatta esim. näyttää ammattiauttajille viestittelyjään. Itsetuhoista viestittelyä on paljon, eikä hän ymmärrä ettei kaikkea kannata julkisesti jakaa. Viestejä on ilmiannettu, mutta niitä ei edes poisteta. Pitäisikö puuttua, ja miten? Hänelle on kyllä ehdotettu kaikenlaista, mutta mikään ei oikein auta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehkä sosiaalitoimeen?