Saako muutkin Danske Bankin mobiilisovellukseen tämmöisiä viestejä?
"Pysy kartalla tuloistasi ja menoistasi" ja "Tulojen ja menojen yhteensovittaminen".
Tuntuu kuin pankki haluaisi kertoa minulle, että minulla on ongelmia rahankäytön kanssa.
Kommentit (5)
Tulee, en osaa sanoa onko viestit jotenkin kohdennettu tietyntyyppiseksi tienlaisille asiakkaille vai ei. Mieti voisivatko viestit sopia myös asiakkaille, jotka hoitavat raha-asiansa hyvin?
mutsi 4.3. kirjoitti:
En saa kun en kyseinen pankki. Olin nordea,mikä lie aikojen alussa on ollut ja kuloinkin nimi vaihtunut.Työ eläkeläisenä,numero sokeana en saanut palvelua.Ei painanut pääle tili oli ollut koko työ-rupeaman sama pankki ,eli siitä kun kansakoulun jälkeen töihin heti menin.Kipitin S-pankiin ja palvelu pelaa,numero sokeana ja ilman älypuhelinta,joka on tietoinen valintani!Samon ei pankki tunuksia,joten ei omaa kantaakaan.Livenä saa mahtavaa palvelua.Eikä huuhaata tule puhelin täyteen!.
Mutta palstalle kyllä suolsit huuhaata.
En saa kun en kyseinen pankki. Olin nordea,mikä lie aikojen alussa on ollut ja kuloinkin nimi vaihtunut.Työ eläkeläisenä,numero sokeana en saanut palvelua.Ei painanut pääle tili oli ollut koko työ-rupeaman sama pankki ,eli siitä kun kansakoulun jälkeen töihin heti menin.Kipitin S-pankiin ja palvelu pelaa,numero sokeana ja ilman älypuhelinta,joka on tietoinen valintani!Samon ei pankki tunuksia,joten ei omaa kantaakaan.Livenä saa mahtavaa palvelua.Eikä huuhaata tule puhelin täyteen!.