Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, t
17.08.2009 |
Ala-asteella halusin mukaan joulujuhla esitykseen, kuoroon. Ope p
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tänään alkais muskari, mutta mä olen paniikissa huonon lauluäänen vuoksi. Lapseni 1,5v nauttii musiikista todella paljon.
Halusin joskus ala-asteella mukaan joulujuhla esitykseen, kuoroon siis. Open mielestä mun lauluääneni pilasi esityksen ja minut tylysti poistettiin kuorosta. Sen jälkeen en ole julkisesti lauleskellut, paitsi lapselle salaa.
Kamala mennä näillä fiiliksillä muskariin, mutta haluan lapseni takia yrittää. Olen myös aika ujo, kaiken lisäksi.